Gymnasten van RKSV wilskracht oogsten twaalf medailles bij NK Onderdeelfinales
3 juni 2026
De ritmische gymnasten van RKSV wilskracht hebben tijdens het NK Onderdeelfinales twaalf medailles gehaald, waaronder drie gouden. Het NK, wat op zaterdag 30 mei in Alkmaar plaatsvond, bestond uit de onderdelen hoepel, bal, knotsen en lint. Alle twaalf de medailles zijn gewonnen door slechts vier deelneemsters.